Nesporazum sa roditeljima

Ovaj moj događaj nije baš nesporazum sa rodieljima, ali sam se toga prvo setio.
U mojoj dnevnoj sobi, na jednom stočiću stoje slike, parfemi i razne mamine džidžabidže. Te stvari, obično, ne smemo da diramo. Jednoga dana, hteo sam da se namirišem parfemom iz mamine bočice. Nešto je bilo čudno, ali ipak nisam prestao da se mirišem. Nastavio sam da se mažem četkicom koja je  bila u parfemu. Sasvim slučajno mama je videla šta radim i počela da viče na mene. To je, u stvari, bio providan lak za nokte. Sav sam se ulepio.  Mama se uplašila da ne bih dobio alergiju. Eto, to je za mene bio nesporazum, jer sam mislio da  mama ne dozvoljava da diramo njene stvari da ne bismo potrošili, ali u stvari sam shvatio da te stvari nisu za mene.

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Dvanaesto more

Kuca Buka